Polika privatnos regulisana je tačkom 6. Opšh uslova za pružanje telekomunikacionih usluga Mtel a.d.
Banja Luka.
6. POLITIKA PRIVATNOSTI
1) Mtel će preduze sve neophodne mjere za zaštu privatnos i povjerlјivos informacija i poslovnih tajni
koje dobije od korisnika usluga.
2) Podaci i informacije koje Mtel dobije o korisniku prilikom pružanja usluga, Mtel će koris samo za svoje
potrebe i u zakonom dopuštene svrhe.
3) Mtel ima pravo izvrši provjeru ličnih podataka korisnika, identeta, statusa I platežne sposobnosu
skladu sa važećim propisima. Za vrijeme trajanja provjere ne teku rokovi predviđeni za
priklјučenje/akvaciju usluge.
4) Podnošenjem Zahtjeva, odnosno naknadno podnesenog drugog odgovarajućeg zahtjeva za korišćenje
pojedine usluge ili promjenu u pretplatničkom odnosu, korisnik Mtel-u daje saglasnost za obradu i čuvanje
ličnih podataka koji su navedeni u Zahtjevu, sve do prestanka ugovornog odnosa sa Mtel-om.
5) Mtel će lične podatke korisnika obrađiva isklјučivo u svrhu pripreme, zaklјučivanja, izvršavanja, izmjene
i raskida ugovora o korišćenju usluge, obračunavanja usluga koje su predmet ugovora o korišćenju usluge,
provjeru platežne sposobnos, kršenja ugovornog odnosa sa Mtel-om, sprečavanja potencijalnih
zloupotreba, za potrebe nadležnih državnih organa u skladu sa zakonom, smanjenja rizika od mogućeg
nastanka štete i zašte interesa korisnika i Mtel-a, kao i u svrhu pružanja usluge telefonskog imenika, osim
ako pretplatnik u svom Zahtjevu nije drugačije odredio.
6) Mtel me, u skladu sa važećim propisima, lične podatke pretplatnika proslijedi nansijskim
instucijama, uklјučujući ali se ne ograničavajući na agencije za naplatu potraživanja, društvima
registrovanim za djelatnost provjere kreditne sposobnos i sl. osim ako pretplatnik u svom Zahtjevu nije
drugačije odredio.
7) Pretplatnik može u svako doba besplatno opozva ili ograniči datu saglasnost podnošenjem Zahtjeva
na prodajnom mjestu Mtel-a, odnosno slanjem zahtjeva u pisanom ili elektronskom obliku.
8) Mtel može lične podatke o pretplatniku obrađiva i u druge zakonom određene I dopuštene svrhe,
odnosno uz saglasnost pretplatnika.
9) Mtel je dužan da pri pružanju telekomunikacionih usluga obezbijedi nepovredivost tajnos
telekomunikacije i da trajno vrši kontrolu obezbjeđenja tajnos telekomunikacije. Od načela
nepovredivos tajnos može da se odstupi samo u slučajevima i pod uslovima predviđenim Zakonom.
10) Korisnik je u cilјu zašte privatnos ili sadržaja telekomunikacije, dužan da tokom korišćenja
telekomunikacionih usluga čuva u tajnos lične idenkacione brojeve (engl. Personal Idencaon
Number, u dalјem tekstu PIN) i lozinke.
11) Mtel ni na koji način neće modikova, brisa nirazgledasadržaj telekomunikacije i koris to u
bilo koje svrhe, osim u slučaju primjene tehničkih mjera za sprečavanje zloupotrebe telekomunikacije ili
mjera zašte integriteta javne telekomunikacione usluge i korisnika usluge.
12) Mtel može obezbijedi sudu ili drugoj nadležnoj instuciji pristup podacima o telekomunikacionom
saobraćaju i sadržaju telekomunikacije samo u slučajevima i pod uslovima predviđenim zakonom i
propisima donesenim na osnovu zakona.
13) Mtel može, isklјučivo pod uslovima propisanim zakonom i propisima donesenim na osnovu zakona,
prikuplјa podatke o pokušanim ili ostvarenim telekomunikacijama ili sadržaju telekomunikacija.
14) Korisnik je upoznat da njegovi razgovori sa službom za korisnike (Call Center) mogu bi snimlјeni
isklјučivo u svrhu unapređenja rada službe za korisike i za potrebe rješavanja prigovora. Korisnik će o
snimanju razgovora bi upoznat u pozdravnoj poruci prilikom pozivanja službe za
korisnike.